«Балалар мектебінде» жүргізілген жұмыс туралы ақпарат
« Каменка ауылының ЖОББМ» КММ
2023-2024 оқу жылы
14.08.2023-29.08.2023 жылы аралығында «Каменка ауылының ЖОББМ» КММ-де болашақ бірінші сынып оқушыларын мектепте оқуға дайындау бойынша «Балалар мектебі» жұмысын бастады.
«Балалар мектебіндегі» жұмыстың мақсаты: болашақ оқушының бастауыш мектепте оқуға дайындығын қалыптастыру, бірінші сынып оқушысының бейімделуінің сәттілігін, оқудағы жетістіктерін және мектепке деген оң көзқарасын қамтамасыз ететін зияткерлік қасиеттерін, шығармашылық қабілеттері мен жеке қасиеттерін дамыту.
Балалармен сөйлеуді дамыту, математика бойынша сабақтар өткізілді. Сабақтарда оқытудың ойын, диалог, сұрақ-іздеу әдістері қолданылды. Бағалау ретінде ауызша әдістер, сурет салу жүйесі қолданылды . Тапсырмаларды орындау барысында балаларға өз жұмыстарын бағалау ұсынылды. Оқу демалу минуттарымен кезектесіп, музыкалық физикалық минуттар, саусақ гимнастикасы өткізілді.
Сабақтардың құрылымы ұйымдастырушылық, негізгі және қорытынды кезеңдерді қамтиды.
«Балалар мектебінде» оқу барысында балалар математика негіздерімен танысып, сөйлеуді дамытты. Қолды жазуға дайындау жүргізілді.
Олар 10-да тікелей және кері санақ жүргізді, заттарды түсі, өлшемі, пішіні бойынша салыстырды, логикалық ойлауды дамытты, қарапайым геометриялық фигураларды ажыратуды және атауды үйренді.
Олар дауысты және дауыссыз дыбыстармен танысты, сюжеттік суреттер бойынша әңгіме құрастырды, үлгі бойынша хат орындады, ұсынылған әріптерден сөздерді құрастырды және басып шығарды.
Біз мектепте, қоғамдық орындарда мінез-құлық ережелерімен таныстық.
Мұғаліммен, басқа балалармен қарым-қатынас жасау, жұпта (топта) жұмыс істеу, қажет болған жағдайда барлығымен бір ритақта жұмыс істеу, санау және геометриялық үлестірмелі материалдармен жұмыс істеу, баспа негізінде оқу құралын пайдалану қабілетін қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді.
Оқудың соңында балалар дамыды:
- екі заттың немесе фигураның түсі, пішіні, өлшемі бойынша ұқсастығы мен айырмашылығының белгілерін сөйлеуде бөліп көрсету және білдіру қабілеті;
- пәндер топтарын салыстыру мүмкіндігі;
- 10 шегінде тікелей және кері тәртіпте санай білу;
- геометриялық фигураларды тану және атау қабілеті: шаршы, шеңбер, үшбұрыш және қоршаған ортада пішіні ұқсас заттарды табу.
- естіген шығарманың мазмұны бойынша мұғалімнің сұрақтарына жауап беру;
- кішкентай өлеңді жатқа айту;
- сурет бойынша ауызша әңгіме құрастыру;
- берілген әріпке сөздерді таңдаңыз;
- қалам мен қарындашты дұрыс ұстаңыз;
- көлеңкелеуді, бояуды, контурды мұқият орындаңыз.
Осылайша, « Балалар мектебінде» баланы оқыту мен тәрбиелеудің нәтижесі-оның жеке қасиеттерін, оның мүмкіндіктері мен жеке ерекшеліктерін ашу, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, салауатты өмір салтының негіздерін меңгеру, мектепте оқуға физикалық, психологиялық және интеллектуалдық дайындық.