"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Каменка ауылының  жалпы орта  білім беретін  мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа  села Каменка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области

Әлеуметтік желілерімізде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Открытый урок по казахскому языку в 5 классе

30.10.2017

 

Сабақ тақырыбы:

 

Қасқыр

мен тиін.

Білімділік:

Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға жануарлар әлемі

жайлы мағлұмат беру.

Дамытушылық

Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтық минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, Сөйлесімге баулу.

Тәрбиелік:

Қарапайым сөйлеу

үлгілерін қолдану арқылы

оқушылардың бойында қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік 

сезімін қалыптастыру.

Сілтеме:

Оқу

бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік

критерий- лері:

Оқушының төменгі

жетістігі (ОТЖ): қазақ

тілінде қасқыр мен тиін жайлы

ақпарат береді, олардың қандай қасиеті барлығын айта

алады.

Оқушының орташа

жетістігі (ООЖ): қазақша қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы қасқыр мен

тиінді сипаттайды.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, шағын

мәтін құрай алады.

Жаңа

сөздер:

Тиін, өмір сүреді, бұтақтан бұтаққа, қасқыр, арқа, құлайды, ашуланады, жалынады, жіберші,

қорқамын, қорқытасың, залымсың, жамандық

жасамаймыз, сөз беремін, тырысып жүр, ақыл сұрайды.

Сабақта

қолданы- латын материалдар:

Интерактивті тақта,

слайдтар, «Жануарлар» энциклопедиясы, смайликтер, тақырыпқа қатысты буклеттер, өзара

бағалау парағы.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Кім жылдам?» ойыны,

«Көңіл-күйді анықтау» тренингі, жұптық жұмыс,

постер, жағдаяттық тапсырма.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

 

Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға пси- хологиялық ахуал туғызу

Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен

маркерлер таратады.

Оқушылар

параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп

немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап,

т.б.) салады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді

анықтайды,  түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І.

Қызығушылықты ояту

Оқушылардың

жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан

тақырыпқа қатысты дайындалған слайдтарды көрсетеді, «қасқыр», «тиін» сөздеріне 

ассоциаграмма құрғызады.

Слайдтарды көреді, ассоциаграмма құрайды.

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын

айтады. Оларды оқиды,

оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды,  қайталайды.

Айтылым.

Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы

2-тапсырманы орындатады, оқушыларға таныс емес

сөздердің мағынасын

түсіндіреді.

Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Сөздерді пайдаланып, сұраққа жауап береді, диаграмманы толтырады.

Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға

машықтандыру үшін

3-тапсырманы

орындатады.

Жазылым. Үш нұсқа

ның ішінен дұрыс жауабын жазады.

В) Айтылым . Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма шықтандыру  үшін 

4-тапсырманы орындатады.

Айтылым.

«Кім

жылдам?» ойынының шартын орындайды.

3. Мәтінмен жұмыс.

А) Тыңдалым. Оқылым.

Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындата ды.

Тыңдалым.

Оқылым. Мәтінді оқиды.

Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа

ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру  үшін 

8-тапсырманы орындатады.

Айтылым.

Кестедегі ақпараттың мәтінге сәйкестігін 

тексереді.

4. Сергіту сәті. «Жануарлар әлемі» тақырыбында постер

жасауларын

сұрайды.

Топтық

жұмыс. Постер жасайды.

5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 9-тапсырманы  орындатады.

Жазылым. Үш нұсқа

ның ішінен қажетті

сөздерді таңдап жазады.

Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа

ақпаратты қабылдауға ма шықтандыру  үшін 

10-тапсырманы орындатады.

Айтылым.

Мультфильмдер мен ерте- гілердегі залым және мейірімді кейіп- керлерді атайды.

ІІІ.

Ой толғаныс

Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 13-тапсырманы   орындатады.

Тілдесім. Жағдаяттық тапсырманың шартын орындайды.

IV.

Бекіту

Жеке жұмыс.    

Жазылым.

V.

Бағалау

Формативті

бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып,

қорытынды бағаны өзі

қояды.

Оқушыларға

аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағын

береді. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

VI.

Үйге тапсырма

Оқулықтағы 

7-тапсырманы орындау.

 

VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып  береді.

Оқушылар

сабақтан алған әсерлерін смай-ликтерді  көрсету 

арқылы білдіреді.

 
Самоанализ урока казахского языка

  Урок казахского языка в 5 классе по теме: «Қасқыр мен тиін»

Данный урок рассчитан на 40 минут; является  5-ым в данной теме.

Тип урока: комбинированный.

Задачи урока:

Образовательные:

1)повторить ранее изученный материал личные окончания, имя прилагательное;

 2)формировать навыки разговорной речи.

Развивающие:

1)создать мотивационную основу для восприятия учебного материала, 

2)формировать коммуникативные умения учащихся, развивать внимание, память мышление.

Воспитательные:

1)воспитывать у учащихся культуру общения, уважение к собеседнику и учителю,

2)формировать у учащихся чувство сплоченности ;

3)воспитывать чувство доброты.

Задачи  урока реализовывались:

1. учащиеся повторили  имя прилагательное.

2. развивающие цели  - через монологическую речь учащихся при  воспроизведении теоретического материала, комментировании ответов, развитие логического мышления, их аналитических способностей – через умение сравнивать, сопоставлять обобщать, делать выводы по теме;

3. воспитательные цели

 - сплочение коллектива, уважение к собеседнику и учителю.

Метод урока по типу познавательной деятельности:

 частично-поисковый (знания не предлагались в готовом виде, их необходимо было добывать самостоятельно под  руководством учителя),

В ходе урока сочетались индивидуальная, фронтальная, коллективная работы.

Соблюдены были структурные компоненты урока:

1. Организационный момент, характеризующийся внешней и

внутренней (психологической)

готовностью учащихся к уроку.

2. Устный опрос(повторение теоретического материала).

3. Закрепление  нового материала.

4. Закрепление знаний, умений и навыков учащихся.

5. Подведение итогов урока, рефлексия, оценки учащимся выставлены.

6. Дано домашнее задание.

  Я считаю, что для работы был создан нужный  психологический микроклимат, характер общения с учащимися оцениваю как доброжелательный.

  В ходе урока дети закрепили правило образования степеней сравнения имен прилагательных.

 

 

Просмотров: 1277


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст