Сабақ тақырыбы: |
Қасқыр мен тиін. |
Білімділік: |
Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға жануарлар әлемі жайлы мағлұмат беру. |
Дамытушылық |
Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтық минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, Сөйлесімге баулу. |
Тәрбиелік: |
Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы оқушылардың бойында қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру. |
Сілтеме: |
Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. |
Жетістік критерий- лері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде қасқыр мен тиін жайлы ақпарат береді, олардың қандай қасиеті барлығын айта алады. |
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақша қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы қасқыр мен тиінді сипаттайды. | |
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, шағын мәтін құрай алады. | |
Жаңа сөздер: |
Тиін, өмір сүреді, бұтақтан бұтаққа, қасқыр, арқа, құлайды, ашуланады, жалынады, жіберші, қорқамын, қорқытасың, залымсың, жамандық жасамаймыз, сөз беремін, тырысып жүр, ақыл сұрайды. |
Сабақта қолданы- латын материалдар: |
Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар» энциклопедиясы, смайликтер, тақырыпқа қатысты буклеттер, өзара бағалау парағы. |
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Кім жылдам?» ойыны, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, жұптық жұмыс, постер, жағдаяттық тапсырма. |
Дереккөздері: |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларға пси- хологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. |
Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады. |
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту |
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындалған слайдтарды көрсетеді, «қасқыр», «тиін» сөздеріне ассоциаграмма құрғызады. |
Слайдтарды көреді, ассоциаграмма құрайды. |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
ІІ. Мағынаны тану |
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. |
Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады, оқушыларға таныс емес сөздердің мағынасын түсіндіреді. |
Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Сөздерді пайдаланып, сұраққа жауап береді, диаграмманы толтырады. | |
Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Үш нұсқа ның ішінен дұрыс жауабын жазады. | |
В) Айтылым . Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма шықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. «Кім жылдам?» ойынының шартын орындайды. | |
3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындата ды. |
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді оқиды. | |
Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 8-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Кестедегі ақпараттың мәтінге сәйкестігін тексереді. | |
4. Сергіту сәті. «Жануарлар әлемі» тақырыбында постер жасауларын сұрайды. |
Топтық жұмыс. Постер жасайды. | |
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Үш нұсқа ның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады. | |
Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма шықтандыру үшін 10-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Мультфильмдер мен ерте- гілердегі залым және мейірімді кейіп- керлерді атайды. | |
ІІІ. Ой толғаныс |
Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 13-тапсырманы орындатады. |
Тілдесім. Жағдаяттық тапсырманың шартын орындайды. |
IV. Бекіту |
Жеке жұмыс. |
Жазылым. |
V. Бағалау |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. |
Оқушыларға аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды. |
VI. Үйге тапсырма |
Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау. |
|
VII. Рефлексия |
Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смай-ликтерді көрсету арқылы білдіреді. |
Самоанализ урока казахского языка
Урок казахского языка в 5 классе по теме: «Қасқыр мен тиін»
Данный урок рассчитан на 40 минут; является 5-ым в данной теме.
Тип урока: комбинированный.
Задачи урока:
Образовательные:
1)повторить ранее изученный материал личные окончания, имя прилагательное;
2)формировать навыки разговорной речи.
Развивающие:
1)создать мотивационную основу для восприятия учебного материала,
2)формировать коммуникативные умения учащихся, развивать внимание, память мышление.
Воспитательные:
1)воспитывать у учащихся культуру общения, уважение к собеседнику и учителю,
2)формировать у учащихся чувство сплоченности ;
3)воспитывать чувство доброты.
Задачи урока реализовывались:
1. учащиеся повторили имя прилагательное.
2. развивающие цели - через монологическую речь учащихся при воспроизведении теоретического материала, комментировании ответов, развитие логического мышления, их аналитических способностей – через умение сравнивать, сопоставлять обобщать, делать выводы по теме;
3. воспитательные цели
- сплочение коллектива, уважение к собеседнику и учителю.
Метод урока по типу познавательной деятельности:
частично-поисковый (знания не предлагались в готовом виде, их необходимо было добывать самостоятельно под руководством учителя),
В ходе урока сочетались индивидуальная, фронтальная, коллективная работы.
Соблюдены были структурные компоненты урока:
1. Организационный момент, характеризующийся внешней и
внутренней (психологической)
готовностью учащихся к уроку.
2. Устный опрос(повторение теоретического материала).
3. Закрепление нового материала.
4. Закрепление знаний, умений и навыков учащихся.
5. Подведение итогов урока, рефлексия, оценки учащимся выставлены.
6. Дано домашнее задание.
Я считаю, что для работы был создан нужный психологический микроклимат, характер общения с учащимися оцениваю как доброжелательный.
В ходе урока дети закрепили правило образования степеней сравнения имен прилагательных.